Online Webshop - VoordeelOptiek Oostwold

FAQ-7

Is uw bestelling defect aangekomen ?
Bij ontvangst van de producten dient u te controleren of het product goed is aangekomen.
Is dit niet het geval maak hiervan dan direct melding, bij voorkeur per e-mail.
Wij starten de retourprocedure zodat u binnen 2 dagen geheel kosteloos de producten retour kunt zenden

De procedure;
-1-  Maak per e-mail een melding van het defect
-2-  Wij sturen per omgaande een adres en portosticker naar u op*
-3-  Print ons retourformulier, of het algemeen Herroepingsformulier en vul de gevraagde gegevens in.
-4-  Zodra u onze adres en portosticker heeft ontvangen, verpakt u de goederen, vergeet het ingevulde retourformulier niet.
-5-  U plakt vervolgens het ontvangen adres en portosticker op de retourzending.
-5-  U brengt het pakket z.s.m.  naar een PostNL vestiging, en u vraagt om een verzendbevestiging.

Na ontvangst in onze vestiging wordt het artikel gecontroleerd en omgeruild en weer naar u retourgezonden.

*Stuurt u de goederen zonder dit adres en portosticker retour, dan zijn de door u gemaakte portokosten voor eigen rekening.