Online Webshop VoordeelOptiek Oostwold

✓ Bestelproces Info

Assistentie bij het bestellen

Bestellen in deze webshop is eenvoudig. Het bestellen voltrekt zich in 4 stappen, waarbij u zelf bepaalt wat u wilt bestellen. Wijzigingen van product of aantal kunt u op simpele wijze veranderen. Uw bestelling wordt pas definitief nadat deze door uzelf is bevestigd.
De vier stappen voor uw bestelling:

  1. Selecteer uw producten
  2. Kies uw verzend- en betaalmethode
  3. Voer uw naam en adres gegevens in
  4. Bevestig uw bestelling

Selecteer uw producten
  • Met de knop DETAILS opent u een product.  Selecteer -indien van toepassing- een optie, optieregels met een * zijn verplichte vakken welke een foutmelding geven indien ze niet worden geselecteerd.
  • Wilt u meerdere exemplaren bestellen? Wijzig in dat geval het aantal van 1 naar bijvoorbeeld 2
  • Klik op de knop ARTIKEL TOEVOEGEN om het artikel/ product in de winkelmand te plaatsen.
  • Met de knop VERDER WINKELEN keert u terug in de winkel, met de knop BESTELLING AFHANDELEN gaat u naar het volgende scherm.
  • Wilt u een keuze verwijderen, klik dan op de afval ton welke aan de linkerkant naast het vakje aantal staat,
  • Wilt u het aantal wijzigen, verander dit in het vakje aantal en klik op de knop + -
  • Is alles naar wens, klik dan op de knop GA VERDER MET BESTELLEN
  • Vul hier uw naam, adres en contactgegevens in, kies een verzend en betaalmethode, heeft u een kortingsbon? vul de juiste code in. Lees onze algemene leveringsvoorwaarden en aanvaard deze door het selectievakje te selecteren.
  • Klaar met uw boodschappen? CONTROLEER de ingevulde gegevens alvorens u op de knop BESTELLING AFHANDELEN drukt.
  • Er volgt een bedankpagina en u krijgt direct via e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Verzend- en betaalmethode
      • U kunt op de volgende manieren uw verzend- en betaalmethode selecteren.
      • IDEAL Internetbankieren
      • Vooruitbetalen via bank/giro
      • Betalen na ontvangst via BILLINK of Rembours
      • Gespreid betalen in drie termijnen via Capayable
      • PayPal via beveiligde verbinding
      • VISA, Mastercard of American Express via beveiligde verbinding




U betaald € 3.95 aan handelingskosten (Handling) buitenlandse leveringen betalen een opslag (Inter-Taks) vanaf € 6.05
Verzekerde verzending onder rembours kost € 18,35
Handelingskosten en toeslagen zijn vooraf vastgesteld ongeacht onze gekozen verzendwijze. Hierover wordt niet onderhandeld, indien u een order plaatst gaat u hiermee tevens akkoord.
     

Voor 12:00 besteld, morgen geleverd binnen NL indien voorradig en na een succesvolle betaling*

Betaal je liever achteraf? Met Billink bestel je nu en betaal je later mits het bestelbedrag minimaal € 15.= en maximaal € 250.= bedraagt.
Of kies voor gespreid betalen via Capayable, betaal nu 1 termijn en de rest in twee opvolgende maand termijnen. Minimaal bestelbedrag is € 100.= en maximaal € 1000.=
Betaal je toch liever vooruit? Selecteer dan 'Betaal vooraf' en kies daarna een betaalwijze zoals iDeal e.d.

* alleen indien producten op voorraad zijn, besteldagen maandag t.m. vrijdag en geen bezorging op zondag, en de betaling succesvol was.
Opgegeven levertijden zijn indicatief, er zijn geen rechten aan te ontleden.
Klik HIER voor een overzicht van alle artikelen die u niet kunt retourneren en die zijn uitgesloten van uw herroepingsrecht.
Raadpleeg dit overzicht alvorens u de order afrondt. Indien u een order plaatst gaat u tevens akkoord met deze uitsluiting.

Waarom kiezen voor een DHL Servicepoint?

  1. U hoeft niet thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen;
  2. Er wordt niets bij buren afgegeven indien niet thuis;
  3. U kunt uw pakket afhalen wanneer u dit zelf goed uitkomt.



Waarom kiezen voor een DPD Servicepoint?

  1. U hoeft niet thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen;
  2. Er wordt niets bij buren afgegeven indien niet thuis;
  3. U kunt uw pakket afhalen wanneer u dit zelf goed uitkomt.




klik op het desbetreffende logo, zoek een servicepoint en vul dit adres in bij: Verzending naar een ander (werk) adres ...
VERGEET DAARNA NIET om bij Opmerking/ Aanvulling ...  ook nog zelf aan te geven dat dit een DHL of DPD servicepoint betreft, of bijv. een werkadres!
Zonder deze extra opgave wordt de order alsnog gewoon naar het factuuradres verzonden.

DHL servicepoint keuze is alleen zinvol indien u artikelen heeft besteld die NIET door de brievenbus passen.
Bijv. neuspads worden als brievenbuspost via PostNL of DPD verzonden, en een Overzetzonnebril wordt als pakketpost via DHL verzonden.