Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!
 
Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

 

Betaling & Verzending


BETAALINFORMATIE

Veilig betalen en verzenden bij voordeeloptiek.nl via een SSL beveiligde site en verbinding.
Onze website is beveiligd met een SSL-certificaat. Daardoor kan niemand uw privacygevoelige informatie stiekem afluisteren als u deze op onze websites invult. Dat vinden wij vanzelfsprekend.
Met de SSL-codering (Secure Socket Layer) of SET-codering (Secure Electronic Transactions) beveilig je de persoonlijke gegevens tegen misbruik van derden.

Het SSL-systeem is een van de veiligste standaardcoderingen in Nederland.
In sommige gevallen is het versturen van gegevens via SSL niet mogelijk: computer- en internetconfiguraties (bijv. Provider, Firewalls, etc.) kunnen de toegang tot de SSL-server blokkeren.
Of het betalingverkeer beveiligd is met SSL ziet u aan het gesloten hangslotje dat voor het adres bovenin de "url" adres balk staat.
Een beveiligde pagina heeft in plaats van "http" het adres "https" (de "s" staat voor "secure").

Bij voordeeloptiek.nl is het mogelijk om op verschillende manieren online te betalen.
Iedere betaalwijze heeft zijn eigen voordelen. Hieronder vindt u een toelichting op elke betaalmogelijkheden in onze webwinkel.
Heeft u vragen over een betaal- of verzendmethode,  neem dan contact op met de klantenservice



IDEAL Internetbankieren via uw eigen bank

Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, BUNQ Bank, ING, KNAB Bank, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank, Triodos Bank of de Van Lanschot Bankiers? Dan kunt u zonder speciale software uw betaling via IDEAL uitvoeren, de eenvoudigste manier van betalen via internet.

De voordelen:
  • Snel, eenvoudig en via een beveiligde verbinding van uw eigen bank
  • IDEAL is bij VoordeelOptiek Oostwold (voordeeloptiek.nl) volledig gratis
  • Op werkdagen voor 12:00 uur met IDEAL betaald? Morgen bij u afgeleverd mits artikel op voorraad is.



Vooruitbetalen overboeken via uw eigen bank

Heeft u gekozen voor overboeken via de bank, dan ontvangt u na het plaatsen van de bestelling in uw e-mail box onze factuur én daarnaast een betaalverzoek van Sisow met onderwerp "overboeking" waarin staat dat u het bedrag dient over te maken op een rekeningnummer ten name van Stichting Derdengelden Sisow.
Controleer of het betalingskenmerk overeenkomt met ons factuurnummer.

  • Direct overboeken via uw bank geeft geen extra kosten en is veilig.
  • Houd rekening met 1 tot 3 werkdagen overboektijd.
  • Vermeldt altijd bij uw betaling het factuurnummer vermelden zoals op onze factuur en het betaalverzoek van Sisow staat aangegeven.
  • Wij verzenden z.s.m. na uw bijschrijving ontvangen te hebben de door u bestelde artikel(en) mits deze op voorraad zijn.

Annuleren?
Indien u uw overschrijving wilt annuleren, neem dan direct contact op bij voorkeur via e-mail via: klantenservice@brillencentrale.com
Wij zullen dan uw betaling annuleren of indien u reedsa heeft betaalt terugstorten.

Mislukte betaling
Heeft u een order geplaats en de gekozen betaalmethode werkte niet, bijv. storing iDeal, dan kunt u het te betalen bedrag alsnog zelf op ons rekeningnummer overmaken.

Rekening informatie
U kunt uw overboeking doen ten name van BrillenCentrale Groningen op rekeningnummer NL03 KNAB 02553 36055 met vermelding van het factuurnummer.
Voor betalingen vanuit het buitenland zijn deze gegevens nodig:  KNABNL2H

Internetbankieren bij uw eigen bank?
Kunt u Internetbankieren via uw eigen bank, overweeg dan te betalen met IDEAL, een eveneens gratis betrouwbare betaalmethode. Wij kunnen direct controleren of uw betaling goed is verwerkt en kunnen uw bestelling/ reparatieopdracht dan ook sneller verwerken.


Betaal na ontvangst via Billink

Bestel nu nog makkelijker online en betaal uw bestelling na ontvangst
Het werkt als volgt:
  • Plaats de gewenste producten of reparatieopdracht(en) in uw winkelwagen.
  • Kies bij het afrekenen van uw bestelling voor de optie Betaal na ontvangst via Billink, het minimale aankoopbedrag bij achteraf betalen is € 15.= en het maximale bestelbedrag is € 250,=
  • Vul uw persoonlijke gegevens in, u dient 18 jaar of ouder te zijn.
  • De gegevens worden real-time gecontroleerd.
  • Na acceptatie wordt de bestelling binnen enkele seconden afgerond.
  • De bestelling wordt elektronisch verzonden, u krijgt per e-mail van ons een factuur toegestuurd voor uw eigen administratie.
  • Billink stuurt u eveneens een ontvangstbevestiging, en in een later stadium een betaalverzoek welke u aan Billink dient te betalen.

Indien de transactie via Billink wordt afgekeurd kiest u een andere betaalmethode om de bestelling af te ronden.


Betaal 1 termijn nu, en na ontvangst via Capayable de rest in 2 opvolgende termijnen

Bestel nu nog makkelijker online, betaal 1 termijn direct en de rest in 2 opvolgende maandtermijnen zonder extra kosten, registratie en rente.
Het werkt als volgt:
  • Plaats de gewenste producten of reparatieopdracht(en) in uw winkelwagen.
  • Kies bij het afrekenen van uw bestelling voor de optie "Betaal in 3 termijnen via Capayable"  minimale bestelbedrag is € 100.= het maximale bestelbedrag is € 1000.=
  • Vul uw persoonlijke gegevens in, voor de voorwaarden klikt u op de voorwaarden link van Capayable of op de afbeelding.
  • De gegevens worden real-time gecontroleerd.
  • Na acceptatie wordt de bestelling binnen enkele seconden afgerond, u dient de eerste termijn via de bank koppeling per direct online te betalen, de rest is in twee opvolgende maandtermijnen
  • De bestelling wordt elektronisch verzonden, u krijgt per e-mail van ons een factuur toegestuurd voor uw eigen administratie.
  • Capayable stuurt u eveneens een ontvangstbevestiging, en in een later stadium twee betaalverzoeken welke u aan Capayable dient te betalen.

Indien de transactie via Capayable wordt afgekeurd kiest u een andere betaalmethode om de bestelling af te ronden.



Onder rembours via PostNL

Betaling onder rembours is veilig en snel:
  • Contant (gepast) betalen bij de postbode;
  • Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, morgen in huis mits de artikelen op voorraad zijn, voor reparatieopdrachten geldt een andere termijn;
  • Niet thuis of geen gepast geld? Nog tot drie weken met PIN te betalen op het postkantoor.
  • Mogelijk tot € 100,- per zending; bij hogere bedragen wordt uw order gesplitst verzonden of nemen we contact met u op.

Betaalkosten 
Voor rembours brengen wij € 18,35  in rekening, vanwege de kosten die Post NL rekent voor deze manier van betalen en verzenden.

Creditcard/PayPal

Bij Brilreparaties Nederland kunt u ook met uw creditcard of PayPal account betalen. Dit gebeurt via een SSL- beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurt.
  • Na verificatie van uw betaling kan de bestelling direct worden verwerkt.
  • Uw creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd en niet bewaard
  • Betalingen met een creditcard is mogelijk tot maximaal € 200.=



Grotere bestellingen

Voor bedrijven en organisaties die grotere bestellingen/ orders in een keer willen plaatsen, maken wij graag een offerte met een scherpe prijs. Mail ons op klantenservice@brillencentrale.com


Informatie over: Verzend- handelingskosten en toeslagen.

Onze standaard zendingen worden verzonden met PostNL brievenbuspost en DHL/ DPD pakketpost.
Wij rekenen geen verzendkosten indien u kiest voor standaard verzenden, wel handelingskosten.
U betaalt eenmalig per bestelling een standaard bedrag voor handelingskosten (op de factuur aangeduidt als "Handling"), onder deze kosten vallen diverse werkzaamheden en kostenposten, o.a.:
  • Verwerking van bestellingen naar fabrikanten en diverse toe-leveranciers en groothandels;
  • Orderbevestigingen verwerken vanuit fabrikanten, toe-leveranciers en groothandels voor een snelle levertijd van uw bestelling;
  • Overheadkosten zoals: onderpand / algemene kosten / personeelskosten / huisvesting;
  • Het uitzoeken sorteren van producten in ons magazijn van de verschillende leveranciers;
  • Boekhoudkosten, website kosten, reclame kosten e.d.

De hoogte van de handelingskosten bedraagt voor alle bestellingen ongeacht het bestelbedrag welke binnen Nederland (nationaal) en internationaal worden bezorgd € 3.95
Voor internationale (buitenlandse) bestellingen worden de handelingskosten extra belast met een 'Delivery-Taks'

Voor Zone1 landen is deze "Delivery-Tax" toeslag € 6,05
Voor Zone2 landen is deze "Delivery-Tax" toeslag € 8,05
Voor Zone3 landen is deze "Delivery-Tax" toeslag € 12,05
Indien u kiest voor verzekerd verzenden binnen NL dan wordt er ook voor Nederlandse zendingen een toeslag van  € 3.30 berekend, op de factuur aangeduidt als Delivery-Taks

Internationaal
Zone1 landen zijn: België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Zweden, Oostenrijk, Denemarken en United Kingdom
Zone2 landen zijn: Finland, Luxemburg, Portugal en Spanje
Zone3 landen zijn: Griekenland


Indicatieve leveringstijden binnen de Benelux
Uw bestelling wordt binnen Nederland, België en Luxemburg geleverd in het aangegeven aantal dagen. De levertijd kan afwijken door de gekozen betalingsmethode, beschikbaarheid in ons magazijn, productsoort of door feestdagen.
Weergegeven levertijden zijn indicatief, er zijn geen rechten aan te ontleden.

Bestelling op
Verwachte levertijd
Maandag
1 - 3 werkdagen
Dinsdag
1 - 3 werkdagen
Woensdag
1 - 3 werkdagen
Donderdag
1 - 3 werkdagen
Vrijdag
1 - 4 werkdagen
Zaterdag
2 - 4 werkdagen
Zondag
2 - 3 werkdagen

PostNL
Standaard brievenbuszendingen worden in de meeste gevallen binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.
Pakketpost; wanneer u niet in de gelegenheid bent het pakket persoonlijk in ontvangst te nemen zal de bezorger een bericht achterlaten wanneer het pakket nogmaals zal worden aangeboden.
Na de tweede afleverpoging is het pakket af te halen bij het dichtstbijzijnde postkantoor (Nederland) of PostNL afhaalpunt (België). PostNL levert van maandag tot en met zaterdag in Nederland en België.

DHL en DPD
DHL en DPD bezorgen uw pakket in de meeste gevallen binnen 2 tot 4 werkdagen.
Bij de eerste bezorgpoging levert DHL/ DPD uw pakket af bij u, of bij uw buren wanneer u niet thuis bent.
Na een mislukte afleverpoging ontvangt u een notificatie met instructies. Hiermee kunt u een nieuwe levering plannen of het pakket laten bezorgen bij een DHL of DPD Parcelshop. DHL en DPD leveren van maandag tot en met zaterdag in Nederland, in België niet op zaterdag.
TIP ! Kies voor extra gemak een DHL of DPD afhaallocatie in uw buurt zodat u niet thuis hoeft te blijven en het pakket kunt halen wanneer het u uitkomt.

Uitzonderingen
Beschikbaarheid van een product
In sommige gevallen zal het product van uw keuze niet leverbaar zijn vanuit ons magazijn in Oostwold. Wanneer dit het geval is zullen we het artikel van een ander magazijn laten komen. Houdt u er rekening mee dat de aflevering van uw bestelling hierdoor ongeveer 3-5 werkdagen extra in beslag neemt.

Feestdagen
Wij vragen uw begrip voor vertragingen in verband met feestdagen. Wij streven naar maximaal één werkdag extra levertijd.

Let op: de bezorgservice die u kiest bij het plaatsen van uw bestelling is een voorkeur. Deze voorkeur wordt zoveel mogelijk door ons gerespecteerd, maar het is mogelijk dat door omstandigheden een andere pakketdienst dan uw voorkeur wordt gebruikt. Wij informeren u hier in dit geval over via de verzendbevestiging die u per e-mail ontvangt.




Kortingcode en Bonus artikelen
GRATIS** 5% online korting vanaf orderbedrag 50 euro allee met de door ons verstrekte kortingscode (alleen nog geldig in 2018)
GRATIS** (promo) cadeau artikel of een bonus artikel voor een sterk gereduceerde prijs bij uw online order vanaf een bepaald aankoopbedrag ....

**GRATIS is alleen geldig voor via deze site online bestelde en betaalde bestellingen. Voor orders die anders worden geplaatst  -telefonisch, e-mail of persoonlijk in onze winkelvestiging is dit niet van toepassing.


Verkeerd opgegeven adres:
Indien aflevering op het door u opgegeven adres wordt geweigerd of niet mogelijk is vanwege een niet correct door u opgegeven adres of anderzijds verkeerde gegevens en de zending moet daardoor nogmaals door ons worden verzonden, dan worden de extra door ons te maken verzendkosten aan u doorberekend.
Dit geldt voor alle orders ongeacht het aankoopbedrag, ook indien gratis verzending op uw order van toepassing was.
Deze extra kosten dienen indien ze aan u worden berekend in het vooruit te worden voldaan voordat we de tweede keer weer verzenden, van toepassing zijn de normale verzendtarieven volgens opgave postverzender zonder korting.

Alle leveringskosten en tarieven zoals hier vermeldt voor binnen en buitenland gelden alleen indien de order online via deze website is aangemaakt en voldaan, orders die via een andere weg worden aangeboden betalen het normale verzendtarief. Over de werkelijke verzendprijs en de door ons gekozen wijze van verzending is niet te corresponderen. Indien u een order plaatst gaat u akkoord met de door ons vastgestelde verzend/ handlingkosten en verzendwijze.

Offline prijstoeslag
Orders anders dan online aangemaakt en betaalt worden belast met een offline toeslag van 5%, dus zelf afhalen in Oostwold en contant of via de pin betalen is 5% duurder dan de online artikel prijs.
Wilt u de order zelf afhalen vanaf ons filiaal in Oostwold, bestel deze dan online, betaal vooruit via iDeal of een andere betaalmethode en kies bij verzending voor afhalen in Oostwold om van de online voordeel prijzen gebruik te maken.